10 aspectes a evitar a l’hora de mostrar una vivenda

CONSELLS VENDA - 10 aspectes a evitar a l'hora de mostrar una vivenda

10 aspectes a evitar a l'hora de mostrar una vivenda

Sabies que una mala primera visita pot arruïnar una venda o un lloguer? Si vols que això no et passi, continua llegint i descobreix els 10 aspectes a evitar a l’hora de mostrar un habitatge.

Potser les presses pel gran volum de treball o el submergir-te en la rutina del dia a dia, t’hagin portat a cometre aquests errors i no et estiguis donant compte. Atura’t, llegeix aquest article, reflexiona i analitza la teva activitat per intentar evitar aquests 10 errors:

  1. No estar preparat:

I el col·loquem en primera posició perquè, al nostre parer, és l’error més important que hauries d’evitar.

Quan parlem de no estar preparat ens referim a no tenir les qualitats imprescindibles o formació immobiliària indispensable per a tot agent i també a el desconeixement de l’habitatge.

Abans d’anar a una visita, revisa a fons tots els detalls de la mateixa, les seves característiques, condicions de venda i aquests aspectes que la fan única i especial i que hauries de destacar. Prepara’t per saber respondre a totes les preguntes i ofereix la millor experiència al teu client.

  1. Arribar tard a la cita:

Altres dels grans aspectes a evitar a l’hora de mostrar un habitatge.

No arribar a l’hora acordada a la cita denota manca de professionalitat i d’organització, fins i tot pot ser considerat com una falta de respecte cap al possible comprador que t’està esperant. Hauries arribar fins i tot abans, per tenir temps de preparar bé l’habitatge i ser-hi quan els teus possibles clients arribin.

  1. No saber adaptar-te al teu interlocutor:

Com a agent immobiliari deus ser capaç de detectar quin tipus de comprador tens davant i adaptar la conversa a ell. No és el mateix tractar amb una parella de 65 anys que amb una persona jove que busca el seu primer habitatge. No oblidis que és molt important generar confiança, si et mostres com una persona distant, serà complicat aconseguir-la.

  1. No conèixer l’habitatge prèviament:

Demostra que has estat abans a l’habitatge i que la coneixes perfectament. Mai mostris una cada que no hagis vist abans. Avança’t sempre a la visita i estúdiala a fons, només així seràs capaç de presentar-la correctament a l’possible comprador i destacar tot el seu potencial.

  1. Jutjar el possible client comprador per l’aparença:

Normalment, la imatge i els prejudicis juguen males passades. No et deixis portar per les aparences i no jutgis al teu client abans de conèixer-lo en profunditat. Pren-te seriosament a totes les persones que visitin l’habitatge i tracta’ls com si realment anessin a comprar l’habitatge. Això és una cosa que es transmet i que, sens dubte, el teu client notarà. Fes-li preguntes i tracta de conèixer-lo a l’màxim.

  1. No haver preparat l’habitatge per a les visites:

Abans hem parlat de la gran importància de conèixer l’habitatge prèviament. És igual d’important haver-la preparat a consciència per a les visites.

Ventila, puja les persianes o encén els llums si cal, revisa que estigui tot net i cuidat i tracta que la decoració de l’habitatge sigui el més neutra possible, d’aquesta manera, a l’possible comprador li serà molt més fàcil imaginar-la decorada a seu gust. Recorda que la primera impressió que es porti el possible comprador sobre l’habitatge resultarà determinant a l’hora de la seva decisió final.

  1. Anar amb pressa:

El client es mereix (i espera) que l’atenguis com si fos l’única cita que tens tancada en tota la teva jornada. Tingues present que el teu client no té la culpa que tinguis una agenda massa atapeïda. Planifica bé i amb el temps necessari totes les visites, perquè no tots els habitatges necessiten de el mateix temps per ser mostrades a l’detall.

Fes que el teu client se senti com i que pugui observar i preguntar amb temps i tranquil·litat.

  1. No detectar els signes d’interès del teu client:

Les presses, les distraccions, l’estar pensant en la següent visita … Poden fer que no estiguis concentrat a el 100% a la visita actual i que deixis passar per alt signes d’interès del teu client. És fonamental que aprofitis aquest tipus de senyals per emfatitzar tots els aspectes positius de l’habitatge. D’aquesta manera, el teu client estarà més a prop de prendre la decisió de comprar o llogar l’habitatge.

  1. Evita informació rellevant:

No has de fer mai mai, ni amb els aspectes negatius de l’habitatge.

Segurament l’habitatge tingui defectes o desperfectes que no has d’ometre perquè el client comprador ho va a detectar immediatament i això farà que perdis tota la seva confiança. Mai mentre a l’visitant perquè, a més, la teva professionalitat quedaria en entredit.

Tots els habitatges tenen detalls millorables, ajuda al teu client a identificar-los i solucionar-los.

  1. No oferir a una segona visita:

L’últim dels aspectes a evitar a l’hora de mostrar un habitatge, però no per això menys important.

Després d’una primera visita ofereix sempre una segona. No donis res per fet, per molt clar que creguis haver de l’habitatge no els agrada o no encaixa amb el que estan buscant

Redacció

Ens apassiona tant la nostra feina que volem mostrar-la al món i ajudar a resoldre tots aquells dubtes que no ens deixen fer un pas endavant. L'Habitatge de Vic porta 30 anys d'experiència i treball en el món immobiliari. Gràcies a això ha anat aprenent i millorant per oferir la màxima qualitat en els seus serveis i de manera totalment personalitzada segons les necessitats de cada persona.

View all posts by Redacció →

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui una millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per l'acceptació de les mencionades galetes i la acceptació de la nostra "política de cookies, cliqui aquest enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies