Com vendre casa teva ràpidament?

Com vendre casa teva ràpidament?

Sabies que el 92% dels compradors utilitza Internet per buscar una vivenda?

Una de les claus per vendre casa teva ràpid a la xarxa, és promocionar la venda de forma efectiva. Crear un bon anunci és crucial perquè la venda del nostre habitatge sigui un èxit.

El màrqueting digital permet apropar la propietat als compradors a través dels anuncis, mitjançant una descripció escrita i la mirada dins de la propietat a través d’imatges i vídeos professionals.

Si vols vendre ràpidament casa teva, hi ha alguns trucs que t’ajudaran a fer-ho i faran que resulti més atractiva davant de possibles compradors. No obstant això, si disposes de poc temps i prefereixes estalviar-te mals de cap, et recomanem consultar amb experts al sector. Una agència immobiliària coneix perfectament el mercat i sap com i a qui vendre un immoble.

En primer lloc, si les nostres circumstàncies personals ens exigeixen agilitzar el procés de venda i tenim un pis que ens cal vendre, la via més ràpida és fixar un preu atractiu i de mercat per a l’habitatge. Una de les principals preocupacions que tenim a l’hora de vendre una casa és com saber-ne el preu adequat. Comptar amb l’ajuda d’agents especialitzats no només us orientarà en el valor de l’immoble, sinó que heu de saber que tota agència immobiliària compta a més amb la seva pròpia base de dades amb preus reals d’habitatges o locals comercials a la venda.

Publica la teva propietat als principals portals i fes que aparegui al capdamunt. Si el preu de venda de la casa està alineat amb la realitat del mercat, és molt probable que la venguis ràpidament, però si aquesta no té molta demanda o no resulta prou atractiva, és preferible que consultis amb experts.

Per ajudar-vos a vendre un habitatge, assegureu-vos que el vostre anunci ressalta les característiques especials que fan que aquesta llar sigui única. Una piscina, una banyera hidromassatge o una xemeneia, per exemple, són aspectes que poden fer que el teu anunci augmenti el seu valor i la persona que l’està veient vulgui anar-lo a visitar i fins i tot s’imagini vivint-hi.

Bones fotos ajuden a vendre ràpid casa teva

Les fotografies són una de les primeres coses que miren els compradors per fer-se una opinió sobre la casa. Són eines clau perquè els vostres immobles destaquin sobre la resta dels anuncis del llistat, augmenten el seu valor i incrementen els contactes en funció del nombre d’imatges que publiquis per anunci.

Per fer bones fotos i vendre ràpidament casa teva, t’aconsellem preparar la il·luminació, evitar fer fotografies amb poca llum, amb la casa desordenada o objectes personals pel mig. Hem de despersonalitzar i ordenar tot el possible a l’habitatge perquè les fotos transmetin una sensació de llum, ordre, amplitud i neteja.

Encén tots els llums de la casa, cuidant l’enquadrament, activant la quadrícula de la teva càmera o mòbil i fent servir sempre que sigui possible un trípode fix o panoràmic.

Hi ha algunes eines i apps gratuïtes que us ajudaran a crear i editar les vostres fotos amb estàndards professionals. Fes una ullada a com editar fotografies amb snapseed i descobreix com aconseguir que les teves fotos tinguin resultats espectaculars.

Cada cop més agències immobiliàries saben com utilitzar-les i compten amb serveis de fotografia professional que t’ajudaran a treure el màxim partit a totes les estances, zones comunes, vistes i rodalies de casa teva. Recorda: vens llum i espai.

Fes vídeos per vendre la teva casa ràpid

El 81% del trànsit d’internet és vídeo, per la qual cosa, si el vostre anunci inclou un, és molt probable que generi un 200% més de clics que un altre anunci que només té fotos. T’animo que comencis des d’avui mateix a gravar vídeos de les teves propietats, que no superin el minut i mig de durada ni inferiors a 30 segons. La raó és senzilla: un vídeo llarg pot resultar pesat i fins i tot cansar la teva audiència mentre que en un de molt curt probablement no puguis mostrar tota la informació de l’habitatge.

Hi ha apps de vídeo com Magisto, Canva, Crello, Imovie, Filmorago o Lumafusion, que et poden ajudar a crear i editar de manera molt senzilla vídeos de les teves propietats amb resultats força interessants. Però si això ho trobes difícil, sol·licita ajuda a un professional o expert a la teva zona, molts agents immobiliaris graven i editen vídeos de les seves propietats diàriament.

Tecnologia virtual per vendre casa teva ràpidament

En tot aquest temps de confinament, restriccions de mobilitat i distanciament social, els tours virtuals s’han convertit en la major experiència immersiva per als clients compradors, permetent accedir a l’habitatge durant les 24 hores, des de qualsevol lloc del món per comprar i visitar l’habitatge sense haver de desplaçar-s’hi físicament.

Per regla general, les persones interessades a adquirir un immoble volen veure’l primer pel que has de tenir prou temps per atendre’ls a tots i tenir l’oportunitat de mostrar-los la teva propietat. En canvi, si compteu amb l’ajuda d’un agent immobiliari, aquest serà l’encarregat de mostrar la propietat als possibles compradors de forma professional, explicant els avantatges i atractius de l’habitatge. Són moltes les agències a Espanya que han apostat per aquest tipus de tecnologia immobiliària i ofereixen aquest tipus de serveis tant a propietaris com a compradors amb molt bons resultats.

Els comentaris són un altre aspecte important a l’hora d’anunciar una casa en venda. L’important no és què dius, sinó com ho dius, així que perquè el teu anunci atrapi l’atenció del comprador, hem d’aconseguir que aquest, a través de la descripció de l’anunci, s’imagini com seria viure-hi.

Et recomanem afegir un títol clar i atractiu que cridi l’atenció i convidi el potencial comprador a llegir-lo. Pensa que com més completa i atractiva sigui la descripció de la propietat, més grans seran les oportunitats d’atreure l’atenció dels potencials compradors.

La descripció de l’anunci ha de transmetre com se sentirà aquesta persona en viure a aquesta casa i ha d’ajudar el lector a imaginar-s’hi vivint, aprofitant tot allò que cadascuna de les habitacions de la casa li poden oferir quan sigui el propietari d’aquest habitatge.

Hi ha eines de màrqueting, com l’storytelling o copywriting, que t’ensenyen com escriure anuncis. Les agències immobiliàries publiquen diàriament els seus immobles a internet i, per fer-ho més cridaner, acompanyen amb un títol clar i un text atractiu cadascun dels teus anuncis perquè convidin el potencial comprador a llegir-lo.

Les persones no comprem productes o serveis, comprem emocions, per tant, ven els beneficis de la casa, no et centris únicament en les característiques de l’immoble.

No serveix de res amagar aspectes importants i rellevants de l’habitatge. Si no teniu balcó o garatge, indiqueu-ho a l’anunci. Tracta d’utilitzar un llenguatge clar, proper i tan transparent com sigui possible, ja que t’evitarà perdre el temps en visites i consultes innecessàries. La idea consisteix a traslladar el comprador que pot fer amb aquest pis que li estàs venent.

Comptar amb un immoble en preu, uns bons comentaris, fotografies de qualitat i tecnologia multimèdia brindaran al comprador la major quantitat d’informació possible. Com més informació tingui un comprador sobre l’habitatge més fàcil us resultarà prendre una decisió, més èxit tindrà el teu anunci i més ràpid podràs vendre casa teva.

Redacció

Ens apassiona tant la nostra feina que volem mostrar-la al món i ajudar a resoldre tots aquells dubtes que no ens deixen fer un pas endavant. L'Habitatge de Vic porta 30 anys d'experiència i treball en el món immobiliari. Gràcies a això ha anat aprenent i millorant per oferir la màxima qualitat en els seus serveis i de manera totalment personalitzada segons les necessitats de cada persona.

View all posts by Redacció →

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui una millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per l'acceptació de les mencionades galetes i la acceptació de la nostra "política de cookies, cliqui aquest enllaç per a més informació.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies